Geestelijk leiderschapsteam

Mijn naam is Robert Djababoe en ik ben leider van het geestelijk leiderschapsteam. Samen met Pastor Lucy en Jackeline vormen we het geestelijk leiderschapsteam (ook wel bekend als het GLT). Naast ons hebben we nog Pastor Hella en Pastor Oebele staan, die ons coachen en adviseren.

Wanneer God iets bouwt dan doet Hij dit altijd met de juiste visie/richting. Voor onze gemeente heeft Hij ons de visie gegeven:  “Prepare My people for the works of Christ”. Aan deze visie hebben we onze missie gekoppeld: “Ontdek Gods kracht in jezelf!” Om deze visie en missie te kunnen dragen en te kunnen delen heeft het GLT, als team, allemaal een eigen aandeel.

Pastor Lucy: zij houdt zich voornamelijk bezig met relaties en connecties bouwen. Momenteel coacht ze verschillende teams en is actief bezig met het klaarstomen en organiseren van de eerste connectgroepen.

Jackeline: haar aandacht en focus ligt bij het opbouwen en ontwikkelen van gelovigen. Haar hart gaat sneller kloppen als ze anderen kan helpen groeien en laten ontdekken wat God in hun heeft geplaatst. Ze is momenteel dan ook bezig om te kijken wat we kunnen gaan aanbieden en hoe we hier nieuwe groepen voor kunnen maken.

Robert: zelf ben ik bezig met het uitzetten en verwerken van de visie die de Heer heeft gegeven. Om de visie “Prepare My people for the works of Christ” te kunnen volbrengen moet er nog veel gebeuren. Ik zie ons als een geweldige, warme en liefdevolle gemeente. Tegelijkertijd zie ik ook dat we nog veel stappen kunnen maken.

Gelukkig werkt het GLT niet alleen. Jij bent samen met ons onwijs hard aan het bouwen aan Christengemeente Hoogeveen. Het maakt niet uit of je nou elke zondag al om 9 uur aanwezig bent om te helpen met opbouwen of dat je een financiële gift doet. Op het moment dat je ook maar iets doet of geeft, ben jij al aan het helpen met het bouwen van Gods koninkrijk hier op aarde.
Wij willen je dan ook heel erg bedanken voor je hulp, inzet en/ of gift en kijken uit naar de vele jaren waarin we elkaar steeds beter zullen leren kennen, waarin we samen zullen gaan groeien en samen onze gemeente bouwen.

Afbeelding bij Geestelijk leiderschapsteam

Christengemeente Hoogeveen nieuwsbrief